DATAAA


när jag hade mörkt hår, vill färga igen, men det blir väll till hösten då... 8))
så glad jag blev igår :D
eller först inte, malin fick en riktigt snygg data assååå :O
så jag blev typ ledsen och satt vid den och kollade på mamma och pappa med typ ledsen min HAHA
sen jag ba, jag försökte spara till en data men det var exakt samma pengar i ett halvår 8(
dom ba om du vill så gääääärna ha en data sälj dina fonder
jag ba SERIIÖÖÖST även om jag inte visste vad fonder betydde så jaaaaaaaa 8)
så jag visade dom datan och så och dom tyckte den var bra :D
så ska åka till banken kanske ngn ggn i veckan och sälja mina fonder
sen drar jag till phonehouse och köper dataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hahahhaha, juste malin hade student igår också, hon var jättesööt, vill också ta studenten :(
asså börjar bli riktigt avundsjuk på den tjejen asså :O
iaf, släktingar kom och så, det var tråkigt....
men drog ut lite med mitt kusinbarn som är ett år mindre än mig, omg ghahAHAH hon är galen o.O
men sen drog hon hem t gbg och så lekte jag med mitt andra kusinbarn som är typ 1 år 8)
HAHAHA kännde mig mobbad...
men tog assmånga bilder på hne, hon är sååå sööt !
jag ba , vill du att ebba ska komma 8)?
hon ba jaaaa 8)
jag ba vill du klappa henne ?
hon ba NEJ! :|
jag ba ooookej..
sen när ebba kom hon ba hoppade upp på mig och typ bebba komma neeeeej
jag ba.......
ahhahah nu blev det lite långt här va så får lägga av :*
PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0