SOOOOOOOMMARLOOOV

- aint got pictureees
skolavslutning imon! känns sååååå skönt att äntligen ha ledigt & sommaren kommer bli beeeeest!
så imon börjar vi halv 10 och slutar efter maten, typ 11-12, sen blirre att gå hem och ta en lååååång dusch och sen gå och fixa mig :D
men ni får väll en bild på allt dedär imon eller i övermon :D
sen efter allt det ville mamma och pappa ta med mig hahhaa kidnappning :| iaf, på en sak och såååå
så lääääängtar tills imon!
7c, here we cooooooooooooooome... NOT
hahah juste idag vare golden bat, brännbollstunering mellan 6-9, vi kom 2a!!!!
riktigt bra juuu :D
kan inte fatta ff att vi ska sluta imon hahha , kan inte fatta ngt just nu hehhe 8)
iaf, jag drog ner till stan med mili efter golden bat i typ 2 min ba, vi skulle bara köpa blommor som man har i håret, hahha om vi skulle kollat på ngt annat så visste vi att vi ville ha det så vi ba blundade och gick rakt till blommorna! sen drog vi till mac och tog milkshake yup yup så äreeeeeee!
jaja en soft dag iaf, nu ska jag sitta lite på min data 8)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOVE LIFE !!!
PUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: öyku

jahapp ni saknar nt mig............

2011-06-16 @ 19:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0